Υποψήφιοι για ΤΕΦΑΑ & Στρατιωτικές σχολές – Αθλητική Προετοιμασία Υποψηφίων

Γιορτή της μητέρας
10 Μαΐου 2020

Υποψήφιοι για ΤΕΦΑΑ και Στρατιωτικές σχολές  Αθλητική Προετοιμασία Υποψηφίων

 

Αγαπητοί μαθητές έφτασε η ώρα να επιλέξετε τελικά με τι θέλετε ασχοληθείτε στο μέλλον ώστε να χαράξετε και εσείς την δική σας πορεία στην ζωή.

Αρχικά σας συγχαίρω όλους που πήρατε την απόφαση αυτή να γίνετε μελλοντικοί συνάδελφοι αν αποφασίσατε να δώσετε εξετάσεις για ΤΕΦΑΑ. Τα τελευταία χρόνια η ζήτηση είναι μεγάλη και ο κόσμος στρέφεται σε μία πιο ποιοτική και υγιεινή ζωή μέσω της γυμναστικής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο κλάδος μας να έχει ζήτηση και από ότι φαίνεται συνεχώς αυξάνονται οι ανάγκες.

Επίσης όσοι επιλέξατε να δώσετε για στρατιωτικές σχολές, λιμενικό, πυροσβεστική και αστυνομία σας εύχομαι καλή επιτυχία.

Τι χρειάζεται για να προετοιμαστώ καλά?
• Ξεκινάω από νωρίς την προετοιμασία μου
Ξεκινώντας την διαδικασία της αθλητικής προετοιμασίας θα πρέπει να γνωρίζετε πως ο δρόμος αυτός δεν είναι τόσο εύκολος,ειδικά για όσους δεν έχετε ασχοληθεί με τον αθλητισμό σε γενικότερα πλαίσια. Συνεπώς θα πρέπει να ξεκινήσετε από νωρίς την προετοιμασία σας.Αυτό σημαίνει είτε για δύο χρόνια, δηλαδή από την 2η τάξη του λυκείου είτε από την τρίτη τάξη του λυκείου αν είσαστε αθλητές ή έχετε ένα αθλητικό παρελθόν σε διάφορα αθλήματα.

Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε πως ό,τι ισχύει στα μαθήματα ισχύει και στον αθλητισμό.(συνέπεια στις προπονήσεις)
• Να είμαι συνεπής στις προπονήσεις μου
Αν δεν έχετε συχνή επαφή (3 φορές την εβδομάδα προπόνηση) δεν θα μπορέσετε να καταφέρετε να περάσετε τις δοκιμασίες σας με επιτυχία.Να θυμάστε επίσης πως θαύματα δεν γίνονται από τους προπονητές και να μην ακούτε πως θα έχετε αποτελέσματα με λίγα μαθήματα τάζοντας σας 100% επιτυχία…(πουθενά δεν υπάρχει αυτό).

•Σωστή διατροφή και όχι καταχρήσεις
Σημαντικό επίσης για την καλή προετοιμασία σας είναι η σωστή διατροφή και μια καλή ζωή σε σχέση με την ξεκούραση σας και τον ύπνο σας, καθώς επίσης και να απέχετε από κακές καταχρήσεις (ποτό,τσιγάρο,ξενύχτια κ.λ.π)

Αναφορικά με το θέμα της διατροφής, σε περίπτωση που έχετε κάποια παραπάνω κιλά θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο – διατροφολόγο για να σας βοηθήσει να επανέλθετε στα φυσιολογικά επίπεδα.Ένας υπέρβαρος αθλητής/τρια είναι σίγουρο πως θα τραυματιστεί κατά την διάρκεια των προπονήσεων και φυσικά δυσκολεύει την αύξηση της επίδοσης του με αποτέλεσμα να κάνει αδύνατη την επιτυχία του στα αθλήματα.
• Υπομονή, επιμονή και πείσμα
Όπως προείπα ο δρόμος που επιλέξατε δεν είναι τόσο εύκολος. Σύμμαχος μας είναι η υπομονή να αντέξουμε την προετοιμασία μας και η επιμονή στο να καταφέρουμε τους στόχους που θέτουμε ανά διαστήματα.Όλα όμως πηγάζουν από το πείσμα μας που αν δεν έχουμε καθόλου δεν θα καταφέρουμε τίποτα στην ζωή και θα τα παρατάμε συνεχώς.Ξεκινώντας λοιπόν αυτό τον δρόμο να θυμάστε πως πάτε να ολοκληρώσετε τον στόχο σας και να τα δώσετε όλα ότι κι αν γίνει.

Ως προπονητής τα τελευταία 10 χρόνια αγωνιστικών τμημάτων για πρωταθλητισμό στον στίβο αλλά και τμημάτων ΤΕΦΑΑ και στρατιωτικών σχολών έχω να σας πω πως αξίζει η προσπάθεια σας και τίποτε δεν πάει χαμένο. Η γυμναστική έτσι κι αλλιώς πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας για να έχουμε την υγεία μας και όχι μόνο να γίνει ένα μέσο για να μας βοηθήσει να πετύχουμε σε μία σχολή .
Καλή σας επιτυχία και να ξέρετε πως είμαι δίπλα σας να βοηθήσω σε κάθε δυσκολία.

Μιχάλης Τομαράς
Υπεύθυνος Προπονητής “Πρότυπης Ακαδημίας Στίβου Atfa”
Πρώην Πρωταθλητής Στίβου – Καθηγητής Φυσικής Αγωγής σε Ιδιωτικά Σχολεία

 

Are you sure?

By disagreeing you will no longer have access to our site and will be logged out.

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?