Παιδικός σταθμός βάζει στο πρόγραμμά του τη γυμναστική
7 Δεκεμβρίου 2019
Βίντεο για καθημερινή άσκηση
23 Μαρτίου 2020

Ημερήσιο Πρόγραμμα Γυμναστικής

Το πρόγραμμα ξεκινάει από :

  • Ζέσταμα : 100 αναπηδήσεις με ή χωρίς σκοινάκι και 50 αναπηδήσεις Jumping Jacks

  • Διατάσεις Βαλιστικές σε όλα τα μέλη του σώματος

 

Κυρίως Πρόγραμμα :Οι παρακάτω ασκήσεις είναι για ενδυνάμωση αλλά και για αντοχή στην δύναμη. Όλο το πρόγραμμα είναι με χρόνο. ( 20 δευτερ. άσκηση και 20 δευτερ.

ξεκούραση ,για 5 σετ σε κάθε άσκηση)

 

  • Trx ή χωρίς Trx

 

  1. Κάνουμε καθίσματα για 20 δευτερόλεπτα με ή χωρίς Trx και ξεκούραση επίσης 20 δευτερόλεπτα.

 

 

  1. Καθίσματα με αναπήδηση με ή χωρίς TRX (αν κάνουμε χωρίς trx κρατάμε ένα βαράκι ή μπορούμε και με το βάρος του σώματος

 

 

 

  1. Προβολές με πίσω βήμα και επαναφορά  εναλλάξ ,με ή χωρίς TRX (αν κάνουμε χωρίς trx κρατάμε ένα βαράκι ή μπορούμε και με το βάρος του σώματος.

 

 

  1. Προβολές με αναπήδηση εναλλάξ με ή χωρίς TRX (αν κάνουμε χωρίς trx κρατάμε ένα βαράκι ή μπορούμε και με το βάρος του σώματος.

 

  1. Push ups

 

 

  1. Σανίδα

  • Κοιλιακοί και Ραχιαίοι ( απλό στυλ ) από 4 σετ των 25 επαναλήψεων .

 

*Το παραπάνω πρόγραμμα μπορεί να γίνει τρεις φορές την εβδομάδα ολόκληρο και για άλλες μία – δύο ημέρες επιλέγοντας 3 ασκήσεις διαφορετικές κάθε φορά αυξάνοντας μόνο τα σετ ( σε 6 ή 7 ).

 

Υπομονή σε όλους και ελπίζω να επιστρέψουμε πιο δυνατοί μυϊκά και ψυχολογικά!

 

ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΟΜΑΡΑΣ

Καθηγητής Φυσικής Αγωγής

Υπεύθυνος Πρότυπης Ακαδημίας Στίβου Atfa

 

 

Are you sure?

By disagreeing you will no longer have access to our site and will be logged out.

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?